Audi Driving Experience 2024 v Prešove

Audi Driving Experience 2024 v Prešove
Na našej júnovej Audi roadshow mali návštevníci možnosť na testovacích jazdách zhodnotiť vrcholné verzie unikátnych modelov Audi, ktoré v dílerstvách nie sú bežne k dispozícii.

Na našej júnovej Audi roadshow mali návštevníci možnosť na testovacích jazdách zhodnotiť vrcholné verzie unikátnych modelov Audi, ktoré v dílerstvách nie sú bežne k dispozícii.

Okružná trasa bola vybraná tak, aby v nej boli zahrnuté diaľnice, kopcovité profily i okresné cesty. Jazdilo sa počas 4 dní v kolóne a na zhruba 120 km trase bolo možné vyskúšať naraz 5 áut (353 jázd).

Na evente sa zúčastnil aj p. Matúš Ivanecký, ktorý na prvom úseku jazdy skúšal Audi SQ8 (4,0 TFSI, 507 k). SQ8 ho prekvapila výkonom a pochválil aj jej jazdné vlastnosti.

Jazdu na Audi RS Q3 (2,5 TFSI, 400 k) pán Ivanecký vyťažil bezo zvyšku: „Keď si spomeniem na tú dynamickú jazdu hore Jahodnou, ešte teraz mi na rukách naskakuje husia koža.

Zážitky, ktoré rozhodujú
Pri testovaní modelu RS3 (2,5 TFSI, 400 k) kolónu zastihol dážď. V hodnotení p. Ivaneckého je cítiť šoférsku skúsenosť. „RS3 si užívateľ doslova vychutná, ale pri sile koní pod kapotou treba za jazdy aj rozmýšľať, lebo fyziku nikto neoklame,“ upozornil na niekoľko situácií, keď pri rýchlej jazde v daždi vozidlo pri podradení malo na okamih snahu dostať sa do šmyku.

Je pravda, že ozajstný šmyk si prial každý, lebo RS3 je vybavená systémom RS Torgue Splitter, ktorý umožňuje riadený drift. Na jeho použitie nedošlo, no nepriaznivé počasie v tomto smere účastníkom doprialo aspoň trochu radosti…

Pán Ivanecký nie je fanúšikom elektromobilov. O to viac nás prekvapil dojmami z jazdy na Audi Q8 e-tron (55 e-tron, 408 k). „Najväčší zážitok som mal z jazdy v Audi e-tron. Je to veľmi kultivované vozidlo, pohodlné, technická úroveň je vysoká. Pre môj spôsob využitia a ročne najazdených 100 000 km však elektrické vozidlonie je,“ vysvetlil náš hosť a prezradil svoj tip. „Dnešné skúšobné jazdy mi pomohli sa rozhodnúť. Potrebujem nové auto a zrejme ním bude Audi RS Q3. Je to vyššie auto, s vyšším nastupovaním. Pri mojom počte najazdených kilometrov je už dosť zaťažená aj chrbtica a cítim ju pri nastupovaní i vystupovaní.“

Praktickosť vs komfort
Testovacie jazdy absolvoval aj Ing. Tomáš Šelenk, športovo založený človek. „Osobne ma najviac zaujalo trojlitrové Audi A6 Allroad. Veľký kufor a variabilita možností zbaliť celú rodinu, bicykel, veci na turistiku a podobne,“ priblížil svoju voľbu.

Ako každý účastník roadshow, aj on potvrdil najvyššie emócie pri jazde v športových modeloch RS Q3 a RS3, ale tiež vo vlajkovej lodi Audi S8 (4,00 TDI, 571 k). „S8 je so všetkým komfortom a jazdnými vlastnosťami vlajkovou loďou Audi právom. Vozidlo sa aj pri veľkých rýchlostiach v zákrutách správalo stabilne ako bežný hatchback, ktorý je povedzme o tonu ľahší a o meter kratší. Odstredivé sily v zákrutách skvelo filtroval jednak vzduchový podvozok, a tiež natáčacia zadná náprava,“ uzavrel p. Šelenk.

Ing. Róbert Sinai / Ardeny s.r.o.

Ďalšie informácie a konkrétne ponuky vozidiel získate v autosalóne Audi  u našich predajných poradcov, klik TU.

Vždy najaktuálnejšie informácie zo sveta PO CARU nájdete na sociálnych sieťach. Sledujte nás na Facebooku a Instagrame. Lajkujte, komentujte, zdieľajte. #pocarpresov #naposledypeso

Objednávka do servisu