POISTNÉ UDALOSTI
Mali ste dopravnú nehodu alebo máte poškodené vozidlo? Prečo práve u nás riešiť situáciu a ako postupovať nájdete nižšie.
Nezabudnite vypísať formulár o dopravnej nehode, zabezpečiť podpisy účastníkov nehody a určiť vinníka nehody (v prípade nezhody určí vinníka polícia). Ak je odhad škody nižší ako 3 990 EUR, nebol nikto zranený alebo usmrtený, neunikli nebezpečné veci napr. z vozidla, nebol poškodený majetok tretej osoby, dohodli ste sa na vinníkovi a máte dokonca aj svedka nehody, jedná sa len o škodovú udalosť. V takomto prípade nemusíte volať políciu (stále je ale potrebné sledovať zmeny zákona o cestnej premávke alebo poistné podmienky danej poisťovne). V prípade stretu s lesnou zverou je nutné volať políciu vždy.
Kontaktujte poisťovňu, s ktorou si želáte riešiť poistnú udalosť a kde je nutné nahlásiť všetky potrebné informácie. Vo väčšine prípadov sa jedná o poisťovňu vinníka. Po prevoze vozidla do nášho autorizovaného servisu je Vám k dispozícii kolega zodpovedný za obhliadky a komunikáciu s poisťovňou. Dohodnete si s ním priamo obhliadku vozidla, či už nami ako zmluvným bezobhliadkovým strediskom alebo aj komunikáciou s inou poisťovňou, kde Vám bude nápomocný.
NAŠI ZMLUVNÍ PARTNERI:
ALLIANZ - Slovenská poisťovňa, a.s.
Prečo oprava práve u nás? Sme držiteľom certifikátu Špecialista na opravy po nehode čo zahŕňa komplexný súbor štandardov, ktoré musíme spĺňať. Tie zabezpečia najpodstatnejšie body procesu opravy vozidla:
- dodržiavanie výrobcom definovaných opravárenských a technologických postupov
- zrýchlenie likvidácie poistnej udalosti a skrátenie doby opravy vozidla
- zachovanie 12 ročnej záruky na prehrdzavenie karosérie
- najvyššie možné uchovanie hodnoty vozidla
- záruka použitia výrobcom schválených lakovacích prostriedkov a trasparentných cien servisných úkonov